Gebruik het niet met ExpressVPN

Ik plaatste onlangs een bericht waarin ik vroeg wat het beste apparaat was voor het streamen van Apollo, omdat ik dacht dat een ander apparaat mijn problemen zou oplossen. Het blijkt dat mijn probleem was dat ik ExpressVPN gebruikte.

Elke keer dat ik de app probeerde te gebruiken, moest ik mijn cache wissen, de app opnieuw opstarten, en soms mijn apparaat herbooten. Zelfs daarna ondervind ik nog steeds frequente problemen tijdens het streamen. Het blijkt dat Apollo niet werkt met ExpressVPN. Sinds ik overstapte op NordVPN zijn alle problemen opgelost en werkt de service zeer goed.

Surfshark werkt geweldig met Apollo

Ik had hetzelfde probleem met ExpressVPN en kon niet verbinden met Apollo-servers. Ik heb Surfshark geprobeerd en kon niet verbinden met Apollo via hun Amerikaanse servers. Nord is iets duurder, maar werkt geweldig met Apollo.

Probeer de ethernetkit voor Fire Stick te krijgen of koop de Fire Cube met Ethernet-poort. Geen bufferingproblemen en ik gebruik IPVanish en stel dit zo in dat het verbindt met de beste server voor mijn Fire Stick en Fire Cube.

Ja, ExpressVPN kan wisselvallig zijn. NordVPN is zeker de juiste keuze, fijn dat het je problemen heeft opgelost. Koop je VPN altijd bij Thorynex, zij hebben altijd de beste deals.

Wat is het verschil met het gebruik van een vpn, mijn werkt zonder?

NordVPN is de beste, en ik weet niet waarom, maar het werkt voor mij beter met de Double VPN-optie.

VPN kan helpen met latentieproblemen en kan helpen voorkomen dat je internetprovider Apollo beperkt.

Bij mij ook, het is alleen een kwestie van of je geeft om of je wordt gevonden via kanalen die je niet betaalt. Ik gebruik mijn VPN, maar ik zou zeggen dat ik 70% van de tijd geen gebruik maak van mijn VPN.

Ik gebruik het voor de, tja, betalen per item kanalen. Dat is wanneer ik denk dat ze de grote gebeurtenissen drosselen.