FortiClient 7.0.5.0238 ongeldig digitaal handtekening

Hoi

Ik wil de Fortinet VPN-client 7.0.5.0238 installeren, maar de installatie wordt altijd afgebroken met de foutmelding: De digitale handtekening op het installatiepakket is ongeldig. Installatie geannuleerd.

Alle Windows-updates zijn geïnstalleerd, evenals het root-certificaat en het intermediate-certificaat uit het installatiebestand.

Weet iemand wat deze fout veroorzaakt?

Bedankt!

Gebruik in plaats daarvan 7.0.9, het wordt niet aanbevolen om nog FortiClient 7.0.5 te gebruiken.

Ik denk dat dit probleem vandaag is begonnen, omdat er een bericht op hun forums staat waarin anderen hetzelfde probleem ondervinden:

Het offline installatieprogramma lijkt te werken.

Wat voor mij werkte: Offline installatieprogramma rechtstreeks gedownload van FortiCloud.

Ik heb een oplossing gevonden.

Bij het uitvoeren van de online installer, wanneer de fout verschijnt, klik niet op oké.
Open in plaats daarvan Verkenner en kopieer de FortiClientVPN.exe uit de map C:\Users<USERNAME>\AppData\Local\Temp naar een andere locatie.
Klik vervolgens op oké bij de fout en voer FortiClientVPN.exe uit als administrator.

7.0.5.0238 is de enige versie die ik kan downloaden van de openbare Fortinet-website. Andere versies kunnen via de support-website worden gedownload, maar helaas heb je een ondersteuningsovereenkomst nodig om andere versies te downloaden.

Het werkte voor mij, ik heb gewoon deze map verwijderd en als admin uitgevoerd, bedankt.