De website laat je nu abonnement nemen op F1TVPro in India zonder VPN voor $29.99/jaar of $3.99/maand.
Bevestigd met de live chat-ondersteuning en zij bevestigde dat het nu beschikbaar is in India. Ik heb nog niet geabonneerd, wacht tot ze misschien aanbiedingen of gratis proefperiodes hebben tijdens het testen volgende week.
Bahaaro phool barsaao, mijn geliefde is gekomen, mijn geliefde is gekomen!
Via de app zijn de prijzen
3000 rs/jaar, 299 maand
AYO WAT!!!
Voeg “Ik bad altijd voor dit soort tijden” meme toe
Oh dit is geweldig nieuws, veel mensen hebben hier zo lang op gewacht. Ik hoop dat ze F1TV in toekomstige uitzendrechten contracten toestaan. Erg goede prijzen ook!
Screenshot :
https://imgur.com/a/dheLbBY
Ik zie de $29,99 prijs per jaar met PureVPN India en een incognito browser op de f1tv website. Niet zeker of ik een nieuw account maak en een niet-Indiaanse creditcard toevoeg of dat werkt. Kan iemand bevestigen dat dat werkt?
Als ik een vpn gebruik en naar de website ga, kan ik de $29,99 zien, maar mijn CC en facturatiegegevens veroorzaken de fout.
Je hebt een ongeldig factuuradres geselecteerd. Corrigeer het adres en probeer het opnieuw.
En als ik de app op iOS gebruik, geeft het me 64,99€.
Dus ik zeg dat er een manier is, maar het is gewoon te veel gedoe…
Ik sla een paar gierige kopjes koffie en donuts over, en betaal 64,99€ ![]()
Gewoon een simpele vraag, wat als ik het koop in India en het hier in de VS gebruik, is dat mogelijk en zonder VPN?
Dit is de beste post in de subreddit! Hotstar is belabberd met hun 25fps. Het is tijd dat India Pro krijgt. Laten we gaan!!!
Ik heb twee VPN’s geprobeerd, en krijg 64,99€ per jaar. Er klopt iets niet.
Ik ben in Denemarken, en de prijzen hier zijn iets anders ![]()
109€ ![]()
Is er een manier om over te schakelen van F1 TV Access Jaarabonnement naar F1 TV Pro nu dat in India beschikbaar is? Ik heb het pas eind vorig jaar gekocht.
Wees gewaarschuwd voor het VPN-probleem, ik geloof dat het nodig is voor streamen, maar misschien niet voor de service-abonnementen nu.
NordVPN biedt geen servers in India aan.
Ze hadden hun rechten bij Hotstar moeten houden.
Ook heeft de F1-app twee plannen, één met live en een ander met uitgesteld uitzenden.
Kan de F1tv-app niet vinden op de Android TV. Mis ik iets?
Toen ik probeerde te abonneren voor deze prijs en India als locatie gebruikte, zegt het dat TV Pro niet beschikbaar is op mijn locatie en verwijst het me naar de Singaporese winkel waar alleen de basis “TV” toegang is. Ook op de F1-website wordt TV Pro niet vermeld op de landkaart: F1TV Knowledgebase 2023
Zullen we kunnen kijken zonder VPN?
Ik heb onlangs een Pro-abonnement gekocht vanuit de VS, smh ![]()
Ik heb iets soortgelijks gedaan voor YouTube Premium. VPN gebruikt om me aan te melden met mijn Google-account en betaalde gewoon met mijn EU-creditcard. Nu gebruik ik YouTube zonder VPN. Ik weet niet meer welke VPN ik heb gebruikt!
App niet beschikbaar op Android TV