ExpressVPN respecteert hun aanbod van gratis verlenging niet voordat ik annuleer

Hallo mensen. Ik ben al lange tijd abonnee van ExpressVPN (sinds 2014). Ik gebruik het tegenwoordig zelden, dus ik heb besloten het te annuleren voordat mijn jaarlijkse verlenging plaatsvindt. Tijdens het proces van annulering via de website werd mij een gratis verlenging van 3 maanden aangeboden en ik heb dat geaccepteerd. Maar tot mijn verbazing ontving ik vanochtend een PayPal-recensie voor de verlenging.

Vraag is: is het gemakkelijk om het geld terug te krijgen van ExpressVPN? Of is het beter om via PayPal een geschil in te dienen?

Bedankt

Hoi u/graveyardshift3r, heb je contact gehad met onze supportafdeling? Zo ja, kun je je ticketnummer delen? We willen je situatie verder onderzoeken.

Hallo. Ik heb al met een medewerker gesproken, en hij heeft de terugbetaling aangevraagd met dit referentienummer: 87748617.

Dat is goed om te horen. Je kunt de service nog 3 maanden blijven gebruiken en daarna wordt je niet automatisch verlengd.