Scott Young, van WBD Sports Europe, mag van mij opzouten.
31 pond per maand is echt belachelijk. Wie zou dat jaar in jaar uit betalen?
Het lijkt erop dat mijn discovery+ hack nu niet goedkoper wordt dan Peacock, Flow MAX, kanalen hier in de VS. Vorig jaar liet iemand zich inschrijven in het VK en gebruikte ik een VPN.
Weer een reden om een goedkope crime stick te nemen, nutteloos om hier in dit land fan van sport te zijn. Tussen wielrennen, F1 en voetbal kost het bijna 100 pond per maand.
Zoveel over ‘sportfans’ in het artikel. Ik ben een wielrenfan, en vind het schandalig dat ze 30,99 pond willen vragen voor het plezier. Ik mis GCN+ echt. Zelfs discovery+ voor 6,99 pond was nog niet te vergelijken met de kwaliteit van coverage op GCN+. Ik neem aan dat TNT de wielerspecifieke coverage verder zal afzwakken.
Jammer dag voor wielerliefhebbers.
Nog een gedachte: wat een klap in het gezicht voor de vrouwenwielersport. Net als het doorbreekt en populair wordt, wordt het achter een belachelijke betaalmuur weggedrukt die de meeste mensen niet zullen betalen.
Verlies van toegang tot wielrennen is niet geweldig, maar waar gaan we allemaal snooker kijken voor en na het wielrennen?
Ik begrijp niet helemaal hoe statische lonen in combinatie met stijgende prijzen op de lange termijn uitpakken.
Voor de Britse wielersport, betaal niet voor TNT. De enige manier om deze hebzuchtige klootzakken te raken, is door hun portemonnee te raken.
Voetbalfans hebben hier al misgedaan, dus ik heb geen hoop.
Ze gaan me als klant kwijtraken.
Ze moeten 1 op de 4 klanten behouden voor dit een financieel succes is. Laten we hopen dat ze falen.
Ik ben nog steeds verbaasd dat ITV hun Vuelta-verslag heeft geschrapt. Dit is gewoon triest…
Ik voel me hier heel rot over, ik kan me die 30 euro niet veroorloven om wielrennen te kijken. Ik heb mijn abonnement al opgezegd, jan-maar om geld te besparen en het missen van die paar races was al lastig.
Nu ITV de verslaggeving stopt na dit jaar, lijkt het erop dat je geen wielrennen meer kunt kijken zonder te betalen. Behalve de geweldige en prachtige Tour of Britain (als die nog beschikbaar is).
Mijn discovery+ opzeggen (wat een stijging van 6,99 naar 30,00 pond per maand!) Geen ITV, GCN+, geen Eurosport. Pro-wielrennen zal hier minder door worden, sponsors zullen hier heel blij mee zijn. Terug naar de oude VPN en buitenlandse zenders, zodat ik de klassiekers niet mis.
Alles voor Britse wielrennerij. Doe geen TNT. De enige manier om de hebzucht van deze klootzakken te raken, is door ze financieel te treffen.
Dat is het dan. Geen live wielrennen meer voor mij. We hebben TNT Sports vorig jaar al weggedaan vanwege de kosten. Ik kan net aan Discovery+ betalen, maar meer betalen kan ik echt niet. Ze gaan veel wielerfans verliezen.
Helemaal kapot hiervan. Mijn oma, die redelijk moeilijk loopt, zit heel de tijd vast aan Eurosport voor wielrennen en wintersport. Ik denk niet dat ze een TNT-abonnement kan betalen.
Dit is echt het ergste wat Amerika deze maand heeft gedaan.
Ik vrees dat ik nu stop met wielrennen kijken. 31 pond per maand is veel te duur. Ik kijk geen ander sport, dus dit is een verschrikkelijk deal voor mij. Het is jammer, ik begon er net echt in te komen.
En bedrijven vragen zich dan af waarom piraterij, goedkope Firesticks, enz. zo populair zijn?
Over 3 jaar is het van 40 pond per jaar op GCN naar bijna 372 pond op TNT gegaan.
Godverdomme.
Ik ben hier echt teleurgesteld over. Ik heb Eurosport ooit in mijn Sky-pakket gehad. Ik heb snel even gekeken hoeveel het kost om TNT erbij te krijgen en dat is nu 25 pond per maand. Ik kan geen wielrennen meer kijken.