Elk drexel.edu-site lijkt allemaal down te zijn?
Ik kan Drexel One helemaal niet bereiken. Dus, niet alleen jij! Ik raak ook in de war over of ik de lessen krijg die ik nodig heb ![]()
Ik heb vier opdrachten die morgen ingeleverd moeten worden en ik kan de opdracht niet eens zien.
Ik kan zelfs geen inkomende e-mail krijgen (voor zover ik kan zien). Kan geen verbinding maken met de VPN of Drexel Connect. Dit is slecht.
Yikes, nog steeds niet bereikbaar
Echt waar. Ken je iemand die kon plannen? Mijn tijdslot is nu en ik kan er natuurlijk niks mee doen.
Dit is absolute waanzin. Ik vraag me af of de campus wordt geïnvadeerd of zoiets
Drexel heeft waarschijnlijk Covid-positief
Terug vanaf 12:39 uur EST
Goed om te weten, ik weet zeker dat ze inmiddels honderden van die e-mails hebben ontvangen.
LMAO het is nog steeds uit
Het is nog steeds uit. GEWELDIG. Mijn registratie tijd was 7 uur 's ochtends
Het is nog steeds uit.. hahahah
Het gaat niet goed, hoewel ik net de bibliotheekproxy gebruikte om https://www.chronicle.com/ te lezen, ik plan niet voor morgen. Maar ja, wat een tijd voor een grote storing.
Ik kan ook geen e-mail krijgen, [voeg toe om te bewerken], maar ik kan het wel versturen.
Ik heb die van mij ook nu en toen ik mijn adviseur mailde, zei ze gewoon wacht.
Ik vermoed dat de routing naar drexel.edu ergens is beschadigd, als je de IP-adressen van de individuele sites had, kon je ze waarschijnlijk contacteren, maar dan zouden ze waarschijnlijk niet werken omdat ze intern drexel.edu-adressen zouden aannemen.
Ik kan niet geloven dat alles nog steeds uit ligt.
Lijkt nu weer terug.
Het lijkt erop dat het weer terug is.