Bedankt voor je reactie, je hebt het op een mooie beknopte manier uitgelegd. Ik probeerde het uit te leggen, maar het werd denk ik ingewikkelder.
Nogmaals bedankt, GBBO-fan!
Bedankt voor je reactie, je hebt het op een mooie beknopte manier uitgelegd. Ik probeerde het uit te leggen, maar het werd denk ik ingewikkelder.
Nogmaals bedankt, GBBO-fan!
Ik begrijp het niet? Dus het staat op Roku, maar met vpn? Of staat het niet op Roku? Haha ik ben in de war
Ik gebruik Planet VPN om GBBO te kijken, zowel op mijn tablet als op mijn laptop. Het is gratis. Ik voeg de Planet VPN-extensie toe aan mijn Chrome-browser en kijk alle shows direct vanaf de Channel 4-website. Ik heb ook de app voor Planet VPN op Google Play, dus ik kan het ook op mijn tablet kijken. Alles is gratis.
Fijn dat je het hebt gevonden, en geniet ervan!
Als je er toch bent, is de vervolgshow “Extra Slice” ook op die kanaal voor sommige seizoenen. Volgens mij begon het in seizoen 3… maar ze hebben een leuke discussiepanel en interviewen de persoon die die week eruit ging. Soms nemen Paul of andere castleden deel aan het panel.
Het is een beetje verwarrend.
Een VPN werkt nog niet op Roku-apparaten, maar.
GBBO 1-7 is beschikbaar op “The Roku Channel”, een echte gratis kanaal die je op andere apparaten kan streamen. (Amazon Fire Stick, bijvoorbeeld) Je hoeft niet per se te streamen als je een Roku-apparaat hebt.
Het is gratis, maar met advertenties ![]()
Wanneer Roku een VPN op hun apparaten toestaat, hoop ik GBBO te kunnen streamen vanuit een ander land… zonder advertenties. (Dit kan een optie voor jou zijn)
Als zijnde zijproject, naast GBBO, zijn er ook andere programma’s op The Roku Channel van hetzelfde productiebedrijf. “The Great American Bake Off” en “Celebrity Bake Off” zijn ook beschikbaar.
Roku verwijst naar de streamingbox waarmee je tv-shows en films kijkt via apps (zoals Netflix)
Roku-kanaal verwijst naar het kanaal/de app die je op een streamingbox downloadt die films en tv-shows uitzendt.
Bingo!!
Ik wens dat ze ze anders genoemd hadden.
Net als Amazon Prime, de streamingdienst, en hun apparaat heet “Fire stick”.
Het is niet “Amazon” en “de Amazon kanaal.”
Hetzelfde geldt voor Apple TV en Apple TV+ en je kunt ook huren/kopen via wat vroeger iTunes was, wat ook anders is dan Apple TV+.
Oh, god…WAT dachten ze wel?
Het is al moeilijk genoeg voor deze oude genXer.
Laat ik niet eens beginnen over waar je een streamingdienst koopt.
Ik werd door prime en Roku gefactureerd voor HBO. Ik kon het ongeveer 3 maanden niet begrijpen.
Oh ja, en je kunt kanalen krijgen via Amazon en AppleTV+ evenals via app stores op de streaming apparaten.
Ik was lid van een Facebookgroep voor Britse tv en mensen konden niet begrijpen waarom Acorn TV hen in rekening bracht voor shows (dat deden ze niet. Je kon ze ook kopen via Amazon’s winkel)