Jongens, echt een belangrijke boodschap als je uit de EU en het VK komt, kun je de Opera-browser gebruiken en hun gratis VPN gebruiken om pakketten te kopen met tot wel 20%, het is de gemakkelijkste manier omdat je geen VPN hoeft op te zetten en het is letterlijk ingebouwd in de browser en je kunt het aan- en uitzetten met slechts een klik op de knop.
OP DE HUIDIGE STAAT VAN DE WERELD, HOEFT DE INTERNATIONALE WISSELKOERS TUSSEN DE USD EN DE EURO 1 EURO = 1,1 USD TE ZIJN EN 1 POND= 1,28 USD, EN WE MOETEN MEER BETALEN IN ABSOLUUT WAARDE, ZIE DE FOTO’S HIERONDER, aangezien de prijzen in de EU omhoog zijn geschroefd, maar kijk of het de moeite waard is omdat de wisselkoersen fluctueren en je bank extra kosten kan opleggen als ze dat willen, als je rechtstreeks in USD koopt, denk ik, dus controleer hun beleid en doe meer onderzoek als je van plan bent een VPN te gebruiken.
Hoe dan ook, als iemand het geprobeerd heeft, laat het ons weten in de reacties of het de moeite waard is.
Het is een rare situatie vriend. Ik bedoel, ik werk en ga naar de universiteit in Spanje, het uitgeven van geld aan deze pakketten is voor mij een commodity en ik zal er toch een paar op 17e kopen. Maar als de prijs in Europa hoger is omdat hier belastingen hoger zijn, maar dat komt uit alsof het een betere levenskwaliteit is… IK weet niet, het is kut om een paar dollar meer te betalen, ik snap het, maar ik zie wel waar het vandaan komt.
Als iemand die Amerikaans is en in Japan woont. VPN’s zijn geweldig. Ik heb de Nord VPN voor twee jaar, dat is ongeveer $2-4 per maand. Elke gratis VPN-service werkt echter.
Ja, er is een kleine kans dat je gebanned wordt, dat had ik moeten vermelden, maar dingen kopen met een VPN-service is niet illegaal, buiten China, Rusland, de VAE en sommige andere landen waar het gebruik van VPN’s verboden is. Het gebruik van een VPN is meestal volledig legaal. Echter, het kopen van diensten of goederen met VPNs kan tegen de servicevoorwaarden van het bedrijf zijn waarbij je koopt.
Is het legaal om dingen te kopen met een VPN-service? Buiten China, Rusland, de VAE en sommige andere landen waar het gebruik van VPNs verboden is, is het gebruik van een VPN meestal volledig legaal. Echter, het kopen van diensten of goederen met VPNs kan tegen de servicevoorwaarden van het bedrijf zijn waarbij je koopt.
Je kunt gebanned worden, maar als je niet in deze landen bent, is het perfect legaal, plus als we miljoenen hadden om naar de rechter te gaan wegens deze facturering, zou er geen manier zijn waarop ze een 32% extra kosten zouden kunnen rechtvaardigen voor gegevens die verwaarloosbare kosten hebben om te transfereren, vooral voor een deel van de wereld dat minder welvarend is dan de VS.
De meeste grote gamebedrijven passen hun prijzen aan op basis van het land waarin ze willen verkopen, vanwege ongelijke gemiddelde inkomens. Deze bedrijven doen het tegenovergestelde, plus ze beheren een online winkel en ze ontwijken de kosten die aan de Google Play moeten worden betaald voor elke in-game transactie, dus het maakt me niet uit, ik help je gewoon te weten hoe je geld kunt besparen van de oplichters.
Ik heb gezocht naar mijn land. En het is een grijs gebied, maar het gebruik van VPN’s om hogere prijzen te vermijden is tegen de TOS van elk bedrijf. Gewoonlijk gebruiken de rijkere landen het om hogere prijzen te omzeilen en te kopen uit arme landen omdat de prijzen lager zijn. Ik weet het niet. De € is meer waard dan $. Ik vind het ook irritant dat ik veel meer betaal, maar het is wat het is. Gelukkig woon ik hier, maar het is nog steeds een beetje irritant.
Doe wat je wil, maar plaats je banning hier niet, alsjeblieft. Doe het op eigen risico.
Fair_Emotion Ja, dat geldt voor heel veel van hen, daar ben ik het mee eens. Als je kijkt naar wat Steam doet en grote spellen zoals Rust en anderen, hebben ze speciale prijzen gebaseerd op het inkomen per hoofd van de bevolking van een land, dus ondanks dat de euro meer waard is dan de dollar, zou dat niet de reden moeten zijn dat de prijzen universeel hetzelfde of lager voor armere regio’s zouden moeten zijn als je een serieus bedrijf bent. En als ik daarvoor gebanned word, beloof ik niet te huilen. Misschien maak ik een bericht dat andere mensen waarschuwt, maar verder niets! Het is leuk om te zien dat er nog mensen zoals jij zijn die een meningsverschil met feiten kunnen benaderen en niet zoals die breinloze vent Fearless_Locality die blijft herhalen dat de “actie” illegaal is, vooral niet het VPN-gedeelte SMH… Maar ik stem je commentaar omdat je toegegeven hebt waar je fout zat, net zoals ik deed toen ik niet aanvankelijk noemde dat het tegen de TOS is!
Je kunt huilen zo veel je wilt en me een oplichter en belastingontduiker noemen, maar dat verandert niets aan het feit dat het legaal is om een VPN te gebruiken om spullen voor een lagere prijs te kopen. En jij verdomde nerd, ik doe het niet omdat ik geld wil besparen, ik doe het omdat dat de eerlijke prijs is die iedereen zou moeten betalen voor de pakketten, ik ben geen bevoordeelde kerel die een VPN gebruikt om naar de Afrikaanse servers te gaan om de prijs van een product te kopen met 80% minder geld, ik ga naar NA om een product te kopen dat voor jou duurder zou moeten zijn, maar in plaats daarvan is het het tegenovergestelde, en dat is voor EU-mensen. Elk serieus spel op Steam heeft andere prijzen voor landen over de hele wereld, en de VS is altijd de duurste. Nergens ter wereld wordt een speciale belasting opgelegd die stelt dat er 32% extra moet worden gefactureerd voor online producten, vooral als ze geen transportkosten bevatten. Het is gewoon de hebzucht van CGs die die verandering heeft veroorzaakt, omdat ze de winkel buiten Google Play runnen, dus bepalen ze de prijzen. Als je een goede reden hebt waarom domme klootzakken zoals jij, die in een plek wonen met een hoger inkomen per hoofd, 32% minder zouden moeten betalen, zal ik toegeven en mijn bericht volledig verwijderen, maar spuug geen onzin opnieuw over wat legaal is en wat niet, zonder enig idee, jij entitled eikel.