ik vroeg me af of er een soort eenvoudige bron is die ik kan opzoeken om te weten welke tv-series en films beschikbaar zijn om te kijken in één land?
Ik vraag dit omdat ik een paar dagen geleden begon met het kijken naar *No Country For Old Men* op Netflix, maar ik heb het niet afgemaakt. Ik wilde de film vandaag afkijken, maar toen ik inlogde, was hij niet meer beschikbaar om te bekijken. Ik ben er zeker van dat Netflix op regelmatige basis nieuwe inhoud toevoegt en verwijdert, en ik vind het moeilijk om dat bij te houden. Ik zou graag jullie hulp daarbij willen.
Dank bij voorbaat.
De website of app ‘Just Watch’ kan helpen, je kunt het land en de streamingdiensten die je hebt selecteren en zoeken naar de film of tv-serie.
Zo kun je een dienst vinden om de film te bekijken of een land vinden waar Netflix de film nog heeft en vervolgens een VPN gebruiken.
Uitstekend. Ik had meerdere videobijeenkomsten met mijn dochter in Canada die niet konden doorgaan doordat de video’s die ik huurde daar niet te bekijken waren. Precies wat we nodig hadden om dit vooraf te kunnen bekijken.
Dank je, man, maar ik zie dat deze service geen volledige geschiedenis heeft van wat dan ook (tv of film) waar ik naar op zoek ben, toch? Het enige dat ik daar kan zien, is de datum waarop het voor het eerst werd uitgezonden op Netflix en de landen waar het momenteel beschikbaar is om te streamen, toch?