Dus, krijgen Indonesische spelers een gratis skin wanneer Indonesië een medaille wint op de Olympische Spelen?

Ik kan geen details vinden over dit evenement

Ik denk dat ze ook samenwerken met de Indonesische regering? Dus het is echt haalbaar voor hen omdat Indonesië ook hun grootste markt is op dit moment

Ik heb de details van het evenement gevonden

Ik denk dat hetzelfde gebeurt in Clash Royale

Maar ze geven belabberde hoeveelheden zoals in ML, ongeveer 2k BP

Waarschijnlijk via dat dagelijkse gacha-achtige systeem zoals bij het vorige PH-evenement. “Kansen” voor epische skin, de lovetuber emote, Bedankt, en een telefoon.

Hoeveel kost VPN en om van land te wisselen?

Nee, het is een gacha-achtig ding. Alleen voor Moonton medewerkers kekw.

Tijd om naar hok te verhuizen :+1:

Tijd om die VPN te gebruiken

Woah, ineens ben ik Indonesisch

Vandaag voel ik me Indonesisch

Het is bijna onze Onafhankelijkheidsdag (17 augustus), dus het is waarschijnlijk een landelijk exclusief evenement.

Die MerdekaBarengMLBB hashtag is daar een grote aanwijzing voor.

Flashbacks naar Brazilië dat de eerste KOF gebeurtenis verliest :sob::sob:

Niet zo makkelijk, je leest de regels nog niet. Eerst moet je hun sociale media volgen (TikTok, Discord, WhatsApp, wat het ook mag zijn), tweede vergeet niet meldingen aan te zetten voor nieuwe berichten, want derde zullen er beperkt weggeefacties zijn, dus vierde moet je snel zijn om de codes te kopiëren en je spel te openen om ze te claimen.

PH-vrouwen, vriendinnen en moeders zullen Moonton nooit ondersteunen

Ik denk dat het grootste regio worden eigen voordelen heeft

Angela Widodo skin UwU

Clash Royale is zo P2W dat het niet eens een grap is

Ik heb die rotzooi anderhalf jaar geleden verwijderd en heb sindsdien niet meer gespeeld

Clash Royale is de echte P2W-uiting… het is niet eens grappig, Supercell heeft dat spel echt vernield :clown_face:

Eerlijk gezegd, als het maar voor die ene keer is, moet je gewoon een gratis VPN downloaden uit de app store (het grootste probleem is er een vinden die naar het juiste land gaat).