Driving me crazy- help!

Dus gisteren heb ik Wallapop gedownload aangezien ik ToDoColeccion heb en eerder iets had gekocht op die site. Alles ging prima via de webbrowser, favorieten toegevoegd voor ongeveer een uur en toen ik een verkoper berichtte, logde ik uit, kreeg ik te horen dat mijn wachtwoord verkeerd was en dat ik niet weer kon inloggen wegens internetverbinding. Ik heb een geschil geopend en zij zeiden dat het kwam doordat ik niet in Italië, Portugal of Spanje was.

Toen ontdekte ik dat het werkt met een VPN, maar zodra ik die uitschakel, blokkeert de app gewoon mijn nieuwe account. Ik heb de verkoper nog wel kunnen bericht, maar ik kan nooit ontdekken wat haar reactie is omdat ik wordt geblokkeerd of uitgelogd voordat ik kan kijken. Ik wil alleen maar weten of ze het naar het VK wil sturen en zo’n simpele taak is veranderd in een enorme berg, de website is echt glitchy. Is er een manier om dat te omzeilen? Is er iemand hier Spaans die haar gewoon even een bericht kan sturen en mijn e-mail kan dropen? Het is een enorme gedoe, maar ik zou de tshirt graag voor iemands aankomende verjaardag willen.

Ik stuur door vanuit Spanje (Vinted, Wallapop etc) naar de rest van de wereld, ik kan je misschien helpen. Stuur me een bericht en we kunnen kijken, maar Wallapop verkopers zijn eikels… het is heel goed mogelijk dat ze niet willen verzenden naar het VK. Daarom heb ik veel dingen doorgestuurd, ik koop het en stuur het opnieuw

Ik raad je aan een andere app te gebruiken omdat Wallapop alleen samenwerkt met 4 vervoerders: Correos España, Seur, InPost en GLS. Zij bezorgen allemaal niet in landen anders dan Spanje, Portugal, Frankrijk of Italië. Als je in een ander land dan deze woont, zal de verzending nooit aankomen omdat Wallapop alleen in deze landen een contract heeft. Wallapop groeit snel, toen ik het in 2015 downloadde, was het alleen voor Spanjaarden, maar ze voegden in de loop der tijd meer landen toe. Helaas is Wallapop nog niet internationaal. Blijf niet vasthouden aan dit idee, je zult problemen krijgen tijdens de verzending.