Een waarschuwing, PearsonVUE is echt net zo slecht als iedereen zegt!!!
Ik heb twee in-person CompTIA-examens gedaan, waar ik geen problemen mee had en die altijd soepel verlopen. Vandaag heb ik er een gepland voor thuis omdat ik het wilde uitproberen en ik ben volledig zat!!
Ik heb mijn test gepland voor 14/1 om 12:00 uur en kreeg daar een bevestigingsmail over. Drie dagen voor het examen ontvang ik een tweede bevestiging en herinnering voor mijn examen op 14/1 om 12:00 uur. Op de dag van de toets (vandaag), volg ik alle gegeven instructies, voer ik succesvol mijn systeemtest uit, en probeer ik me om 11:30 te melden zoals zij instructeerden. De pagina geeft steeds een foutmelding “OnVUE check-in kan op dit moment niet worden gestart.” Dus ik bel hun klantenservice. Ik leg de man uit die mijn oproep beantwoordt over de fout die ik ontvang. Hij zegt: “Dat komt omdat je examen om 6:00 PM is.” Ik zeg dat niet; ik heb het gepland voor 12 uur en heb meerdere bevestigingen die dat aangeven. Hij discussieert met mij dat het inderdaad om 6:00 uur is en stuurt me zelfs een NIEUWE bevestigingsmail waarin staat dat het nu om 6:00 uur is.
Ik zeg “Wanneer heb je in godsnaam mijn examen tijd gewijzigd zonder mij te informeren?!” Daarna zegt hij dat ze tijden niet wijzigen, dat het gewoon zo is geworden zoals ik het heb gepland… en probeert me de schuld te geven. Ik heb met hem geargumenteerd en gevraagd waarom ik al die bevestigingsmails heb en waarom de website van CompTIA zegt dat het om 12:00 uur is?? Daarna zet hij me even in de wacht om “uit te zoeken” … na ongeveer 10 minuten komt hij terug en zegt: “Ja, vanwege technische problemen is het verplaatst naar 6:00 uur” … wat dat ook mag betekenen. Op dat moment ben ik het zat om te discussiëren en genegeerd te worden, dus vraag ik hem: “Dus, als ik om 6:00 uur inlog, werkt de test dan, CLARER?!” Hij verzekert me vervolgens dat het om 6:00 uur zal werken.
Nou, SCHOKKEND, om 17:30 probeer ik in te checken, en het geeft weer een foutmelding. Omdat hun telefoonlijn 's avonds gesloten is, begon ik een chat met de klantenservice die absolut geen hulp bood. Ze vertelt me via chat dat mijn examen om 12:00 uur was. Op dit punt barst ik bijna bijna los. Ze opent een zaak voor me. Wat het ook zal doen, wie weet, want ze zijn tot nu toe volstrekt waardeloos. Ik ben nu 300 dollar kwijt door hun slechte klantenservice en ga morgen bellen om zeker te zijn dat ik mijn geld terug krijg.
Ik ben loodzwaar chagrijnig. Ik heb vrij genomen van werk om dit examen te doen en kan het niet 's avonds of in het weekend doen omdat ik jonge kinderen heb. Moraal van het verhaal, doe je test persoonlijk.
Bewerk: Sommige mensen lezen de post niet en alleen de titel, ik heb duidelijk over thuis testen. Ik heb geen probleem gehad met in persoon. Ik wist niet dat ze hetzelfde heetten en dat maakt me blijkbaar een sukkel, onzin, en een propagandafabrikant xD lolol, het is niet zo diep gaander, het is gewoon een fout. Maar ik kan de titel niet bewerken dus, tja. Ook heb ik gisteren weer contact gehad met CS en ze zeiden dat ik moet wachten tot iemand contact met me opneemt.
Bewerk: Eindelijk opgelost - ze gaven me een voucher-code voor 100% korting, gratis! Het is nu gepland voor in persoon!