Mijn Discord verbreekt mijn connectie met het voicekanaal en verbindt zichzelf daarna na een seconde of twee weer opnieuw, het gebeurt zo’n 1 of 2 keer per uur.
Mijn verbinding is prima en mijn ping is 10 ms met 0% Packet Loss, geen verbinding problemen met andere dingen, dit is nu de 2e week met dit probleem, heeft iemand anders dit ook of heeft iemand een idee hoe het te fixen?
Als dit een bug-rapport of technisch probleem is, plaats dan ook een correct geformateerde opmerking in de Maandelijkse Megathread die bovenaan de subreddit vastgezet is. Dit wordt nauwlettend gevolgd en door Discord prioriteit gegeven. Dank je.
Ik ben een bot, en deze actie is automatisch uitgevoerd. Neem contact op met de moderators van deze subreddit via bericht als je vragen of opmerkingen hebt.
Ik ben blij dat ik niet de enige ben, ik merk dat dit gebeurt als ik stream en dat het op willekeurige momenten uitvalt en weer verbindt, maar mensen zeggen dat ik niet weg ben? Raar
Hallo, ik heb hetzelfde probleem als jij. Het begon ongeveer deze week, het disconnects me één keer per dag, soms vaker. Het connect en reconnect snel. Mijn ping is rond de 16, en ik heb geen pakketverlies. Mijn internet werkt verder perfect, alleen Discord heeft soms problemen. Het lijkt niet de enige die dit overkomt. Ik gebruik Discord al jaren, en ik had hier nooit eerder last van.