[Dev] SimpleMMO - Een lichtgewicht, tekstgebaseerde MMORPG

Ik speel nu een paar dagen en de dagelijkse quests moeten echt worden herzien. Het lijkt bijna onmogelijk om 5 van bijna alles te doden. Ik heb heel de dag zondag gespeeld en ik was gisteren ziek, dus ik heb gisteren de hele dag gespeeld. Ik heb misschien 1 voltooid elke dag…

Het maakte me niet echt gemotiveerd om door te gaan. Er is niet veel te doen, dus ik hoopte dat het voltooien van de dagelijkse taken als doel zou dienen, maar dat lukte niet, hoe veel ik ook speelde..

Ik ben in de VS. Eerlijk gezegd betaal ik nu voor de VPN omdat ik van het spel geniet, maar ik blijf denken aan die $10+ per maand die ik voor de VPN betaal, dat is potentieel geld dat jij misloopt. Daarnaast blijf ik af en toe problemen ondervinden met de advertenties, wat meer geld betekent dat jij misloopt. Bedankt nogmaals!

Bedankt voor de feedback! Het taken systeem wordt de komende maanden herzien, dus ik heb je gedachten genoteerd.

Interessant… de API zou geen informatie op de pagina mogen tonen.

Kun je alsjeblieft het volgende proberen:

1. Het spel opnieuw installeren en proberen in te loggen

2. Als het nog steeds niet werkt, probeer dan je wachtwoord te resetten

3. Als je nog steeds niet kunt inloggen, maak dan een nieuw account aan en kijk of het dan werkt

Ik wil hier heel graag achter komen, want ik wil niet dat het andere gebruikers beïnvloedt die ik niet ken.

Heel vreemd. Als je me je oude account-gebruikersnaam en/of e-mailadres dat niet werkte, kunt sturen, dan ga ik dat voor je onderzoeken.

Geweldig. Ik geniet echt van het spel en je doet geweldig werk. Als ontwikkelaar begrijp ik heel goed dat dingen in veel gevallen veel makkelijker gezegd dan gedaan zijn. Plus, er zijn maar zoveel uren in een dag. Goed gedaan met wat je hebt gemaakt!