Dedicated IP-verbinding is vaak instabiel

Ik gebruik Surfshark al meer dan een jaar in de Verenigde Staten (Seattle) zonder problemen. Recently ben ik verhuisd naar het Verenigd Koninkrijk en heb ik voor hun nieuwe Dedicated IP-service gekozen. Het werkte even goed, maar nu wordt het de laatste week regelmatig instabiel. De enige manier om dat te weten is dat je verbinding gewoon stopt met werken, wat ervoor zorgt dat je moet ontkoppelen en opnieuw verbinden (wat altijd lijkt te werken!)

Het is geen dealbreaker, maar het is best irritant. Is er een manier om ervoor te zorgen dat de verbinding stabiel blijft?

Hoi, /u/fac_051, bedankt voor je inzending!

Houd er rekening mee dat hoewel sommige supportmedewerkers hier een oogje in het zeil houden, we nog steeds aanraden om de officiƫle kanalen te gebruiken voor een efficiƫntere en snellere probleemoplossing - Surfshark klantenondersteuning eerst. Daar vind je zowel e-mail als live chat. Het is 24/7, dus geniet ervan!

Daarnaast, zorg ervoor dat je zo veel mogelijk informatie verstrekt, zodat onze agenten gerichter kunnen troubleshooten. Dank je wel!

Ik ben een bot, en deze actie werd automatisch uitgevoerd. Neem contact op met de moderators van deze subreddit als je vragen of zorgen hebt.