De Koffertafel (2022) Recensie - Echt de meest intense horrorfilm van dit jaar… zoals wauw.. Deze film is krankzinnig. Heeft IEMAND hem gezien?
Ik wou dat er een steungroep was voor kijkers van deze film. Nog nooit heeft een film me zo aangegrepen.
Bedankt dat je dit op mijn radar hebt gezet. Ik ga het verder onderzoeken…
Ik heb hem op Amazon gekocht. Zeer wrede, angstaanjagende film. Voor mij de beste horror die dit jaar in de VS is uitgebracht.
Hij duurt te lang, en het is niet zo schokkend.
Helemaal niet mee eens. Het is geen echte horror. Het sleept zich na de eerste scenes voort. Zou beter werken als korte film.
Ik ben 52 minuten ver en het doet pijn. Ik haat het. Maar ik kan het ook niet uitzetten.
Ik wil kijken, maar het kost fucking $9 om te huren op Amazon. En ik kan het nergens anders vinden lol.
Is deze film echt grafisch, zoals dat ze de baby hebben vermoord of zo, en is dat waarom het eng is omdat ik daar niet van hou?
Wil het zo graag huren, maar zelfs met een VPN vereist Amazon een Amerikaanse creditcard
.
Wensen dat iemand uit Amerika het voor me kon kopen op Amazon via digitale aankoop. Aangezien ik in Canada ben, kan ik alleen de dvd kopen.. En ik wil geen 30 dollar voor een dvd betalen.
Gekeken gisteren na het zien van deze recensie. Ik hou van horror en deze film houdt de angst hoog zoals beloofd: de spanning was zo sterk dat ik geboeid was, maar ik voelde me ook ziek ervan. Brilliant film. Misschien kijk ik hem nooit meer, maar hij was zo effectief! Aanrader.
Ik verwachtte iets iets griezeliger en zou het niet dark comedy/horror noemen. Meer een buitenlandse film met wat overdreven acteerwerk voor dramatische doeleinden, en de muziek maakte me eerlijk gezegd de eerste dertig minuten aan het lachen. Ik geef het een goede score voor een goed uitgangspunt, maar het faalde naar mijn mening. Ze hadden meer kunnen doen met de buurmoeder die de hoofdpersoon probeert te versieren en ergens met de buurmeisje komen, in plaats van de rare ending. Ik zal deze film niet snel vergeten, maar over het algemeen geef ik het een 4.7/10. Proost!
Oh maar er is er wel! Welkom vriend! Koffertafel Anoniem https://youtu.be/FN1nEkOtjUA?si=8x0gQrr4UnXTyiPq
Lol, de intensiteit blijft maar toenemen totdat de gekke finale. Ik heb er van genoten.
Ik zag deze film vandaag en ik zoek hier een steungroep!!!