De Koffertafel (2022) Recensie - Echt de meest intense horrorf otoen dit jaar... wow.. Deze film is insane. Heeft IEMAND hem gezien?

De Koffertafel (2022) Recensie - Echt de meest intense horrorf otoen dit jaar… wow.. Deze film is insane. Heeft IEMAND hem gezien?

Ik wens dat er een steunclub was voor kijkers van deze film. Zo’n film heeft mij nog nooit zo beïnvloed

Bedankt dat je dit op mijn radar hebt gezet. Ik ga het verder onderzoeken…

Ik heb het op Amazon gekocht. Zeer wrede, angstaanjagende film. Tot nu toe de beste horror die dit jaar in de VS is uitgebracht voor mij.

Het blijft langer duren dan nodig is, en het is niet zo schokkend.

Helemaal oneens. Het is geen horror. Het wordt saai na de eerste scènes. Zou beter werken als korte film

Ik ben 52 minuten ver en het doet pijn. Ik haat het. Maar ik kan het ook niet uitzetten

Ik wil kijken, maar het kost verdomd 9 dollar om te huren op Amazon. En ik kan het nergens anders vinden lol

Is deze film echt grafisch, zoals dat ze de baby hebben afgeslacht of zo, en is dat de reden dat het eng is, want ik hou niet van dat soort shit

Wil deze zo graag huren, maar zelfs met een VPN vereist Amazon een Amerikaanse creditcard :sob:

Ik wou dat iemand uit Amerika het voor mij kon kopen op Amazon via de digitale aankoop. Aangezien ik in Canada ben, heb ik niet de optie om digitaal te kopen, alleen de dvd.. En ik betaal niet 30 dollar voor een dvd

Gekeken gisteren na deze review. Ik hou van horror en deze film hield de angst stevig vast zoals beloofd: zo’n sterke spanning dat ik geboeid was, maar er ook misselijk van werd. Brilliant film. Niet zeker of ik hem ooit weer zal kijken. Het was zo effectief! Aanrader

Ik had iets meer engs verwacht en zou het niet echt een donkere komedie/horror noemen. Meer een buitenlandse film met wat overdreven acteerwerk voor dramatische doeleinden, en de muziek maakte me eerlijk gezegd de eerste dertig minuten aan het lachen. Ik geef het punten voor een goed uitgangspunt, maar het faalde volgens mij. Ze hadden meer kunnen doen met de buurmoeder die op de hoofdpersoon afgaat en met de dochter van de buren, in plaats van de vreemde eindes. Ik zal deze film niet snel vergeten, maar over het algemeen geef ik het 4.7/10. Proost!

Oh maar er is er! Welkom vriend! Coffee table Anoniem https://youtu.be/FN1nEkOtjUA?si=8x0gQrr4UnXTyiPq

Lol, de intensiteit blijft zich opbouwen tot de krankzinnige finale. Ik heb ervan genoten.

Ik heb deze film vandaag net gezien en ik zoek hier een steungroep!!!

Heel graag gedaan. Blij dat je goede films deelt! Hoop dat je ervan houdt.

Leuk, blij dat je het ook leuk vond!

Als je het rippt en deelt, zul je zegeningen beginnen te ontvangen, man, wees niet zo…

Wie zei dat het schokkend is? Misschien hebben ze je misleid. Het vermogen om mensen na het evenement te laten suspenderen (je zou daar misschien naar verwijzen) is waar de film in uitblinkt, naar mijn mening. Het is uitstekend in dat departement. Als je hoopte op een Servische film… dit is het niet.