Heeft nog iemand dit probleem?
De podcast werkt gewoon niet. Ik kan hem op Spotify op mijn telefoon afspelen, maar op mijn computer niet, wat is hier aan de hand?
Heeft nog iemand dit probleem?
De podcast werkt gewoon niet. Ik kan hem op Spotify op mijn telefoon afspelen, maar op mijn computer niet, wat is hier aan de hand?
ik heb hetzelfde probleem. geen verrassingen hier
Ik denk dat als het niet afspeelt de Joe Rogan Experience dat het een functie is.
Ja, ik heb hetzelfde probleem, maar het werkt niet op mijn telefoon.
Ik had hetzelfde probleem
^(Hier is hoe ik het werk kreeg:)
Sluit de spotify desktop app af ^(afsluiten niet minimaliseren)
Configureer de VPN-app om spotify desktop app te omzeilen ^(of verbreek de VPN verbinding)
Herstart spotify desktop app
^(Nu zal de podcast de videostreams en audiostreams correct laden)
^(De app zou foutcodes moeten rapporteren voor afspelen of verbindingsproblemen om te laten zien waarom content niet laadt)
^(Volgens mij is dit een bug of een conflict of iets dat ze niet gecodeerd hebben voor VPN)
^(Om het nog ingewikkelder te maken kun je audiogetjes af en toe laten werken met VPN als je zowel de spotify webbrowserplayer als de spotify desktop app tegelijk opent en speelt met het schakelen van de ‘Beschikbare apparaten’ van de webplayer naar pc)
Ik had hetzelfde probleem. Spotify video werkte op mijn telefoon (OP3T) maar niet op de desktopversie. Ik gaf niet om de video, ik wilde gewoon dat de audio werkte… Ik heb de adviezen op deze thread gevolgd door de app te sluiten, VPN uit te schakelen en de app opnieuw op te starten, en Spotify video werkt. Ik hoop dat ik dit niet elke keer hoef te doen, maar ik ben blij dat ik een oplossing heb gevonden. Ik hoop dat jij ook een oplossing voor het jouwe vindt OP
Weet iemand hoe ik dit kan oplossen? Wat voor setup heb je? Ik gebruik een imac. En ik gebruik niet eens een gratis versie van Spotify.
Vreemd. Ik heb het idee dat Spotify hier geen raad mee weet. Het is waarschijnlijk zeer zeldzaam. En zover ik kan zien bieden ze geen technische ondersteuning.
Ik heb dat geprobeerd. Een paar dagen geleden heb ik uitgelogd bij Spotify, opnieuw ingelogd en het werkte… totdat ik weer terugging naar de app, dan werkt het inexplicabel niet meer. Uitloggen en weer inloggen helpt nu niet meer. Het is een glitch en een verdomd frustrerende.
Probeer VPN uit te schakelen als je er een gebruikt.
helaas niet! mijn Windows-installatie spotify speelt de JRE niet af…periode. mijn telefoon doet het nog steeds. ook een betalende spotify-klant!
Bedankt, ik probeer het.
nee. Dat hielp niet.