De beste tijd om Warzone te spelen voor gemakkelijkere lobbies

De beste tijd om Warzone te spelen voor gemakkelijkere lobbies

8:53 pre aimed een hoek om ik heb het een paar keer bekeken hij loopt geen uav ofzo en hij kon hem niet zien voorafgaand aan de actie

Vind het leuk dat hij moet aangeven dat hij NIET cheatable… ik weet het niet lijkt alsof hij tenminste muren gebruikt voor mij

Ik ben het helemaal mee eens. Ik speelde voor werk of tijdens de lunchpauze en het was veel gemakkelijker.

Als iedereen thuis is van werk, zijn het de “echte” spelersgroup. De meerderheid van de mensen moet naar werk en ik ben benieuwd hoe de lobbies eruitzien wanneer ik op mijn werk ben haha. Zoals om 10 uur ’s ochtends of 2 uur ’s middags kan ik me voorstellen dat er zelfs minder mensen online zijn

Om je vraag te beantwoorden, het is tussen 8:30 uur ’s ochtends en 15:00 uur. Ik bestudeer warzone. Ik doe veel ranks, dus het wordt makkelijker, maar als je na 19:00 uur tot ongeveer 3 uur ’s nachts speelt, veel geluk

Ja dat ziet er eigenlijk verdacht uit lol

Dude gebruikte religieus een hartslagmeter…

Minder mensen dus betekent dat de helft van de lobbies AI-bots zijn

Ik speel elke dag om 23:00 uur en heb crimson en iridescent in mijn lobbies

Je zou versteld staan hoeveel streamers proberen om “loadouts” en “bot lobbies” te laten lijken alsof het legitiem is, terwijl ze eigenlijk gewoon cheaten

Lol ja hij “hoorde” hem bij die hoek

Ja en hij hield het niet eens lang genoeg vol om te ping’nen, maar wist nog steeds precies waar mensen waren

Ja, dat klinkt logisch… Om 11 uur ’s avonds worden pc-spelers ook actiever, je kunt ook op sommige cheaters botsen. Tussen 2 en 4 uur ’s nachts is de kans groot dat je top 250 tegenkomt

hij hoorde hem. Zet je volume harder, dan hoor je de voetstappen heel duidelijk. Je kunt zelfs pinpointen wanneer de man op het dak naar de rand rende.

Lol je moet wel superdingenoren hebben ofzo, klinkt als onzin voor mij

Als ik ballenliefhebbers wilde zien, zet ik Rick en Morty aan, man….

Wil ook wijzen dat dit account lijkt op een oude botaccount :wink: