CloudflareOne 1.1.1.1

Weet iemand hoe je CloudflareOne van een iPhone 12 met de nieuwste iOS kunt verwijderen?

Notities:

1. Er is geen duidelijke app om te verwijderen. Ik heb ook verborgen apps gecontroleerd.
  2. Het veroorzaakt dat mijn Garage Door MyQ-app niet werkt. Ik weet dit omdat ik bij registratie de browseroptie kies en een http-fout krijg met het 1.1.1.1 adres in de foutmelding.
  3. Ik heb handmatig mijn DNS-server ingesteld op 8.8.8.8, maar dit lost het probleem niet op. Op de een of andere manier overschrijdt 1.1.1.1 de handmatige instelling.
  4. Ik heb contact opgenomen met MyQ-ondersteuning en alles wat ze deden, maakte het erger door de garagedeuropener opnieuw in te stellen. Ze beweerden dat mijn zaak was doorverwezen naar tier 1 engineering, maar ik heb al meer dan een week niets gehoord.
  5. Ik heb nog niet contact opgenomen met Cloudflare of Apple support.

Alvast bedankt voor alle hulp.

Je router zou de instelling 1.1.1.1 kunnen hebben en alle DNS-verzoeken afvangen.
Je moet dat waarschijnlijk daar wijzigen of mobiele dataverbinding gebruiken op je telefoon.
Dat gezegd hebbende, is het zeer waarschijnlijk dat 1.1.1.1 niet het probleem is en dat er iets anders aan de hand is met de app of de thuisnetwerkconfiguratie.