Tot vorige week had ik nooit problemen met FanDuel of BetMGM om mijn locatie te verifiëren. Maar nu, uit het niets, kan Chrome dat niet meer (werkt nog steeds met DraftKings en Bet365). Ik open die sites in MS Edge en ze verifiëren meteen, dus ik weet dat het probleem bij Chrome ligt. Ik heb gecontroleerd en alle locatie-instellingen staan precies zoals ze zouden moeten zijn, zowel per site als browser-breed.
Is er een specifieke instelling of cookie die ik misschien mis en die dit zou kunnen beïnvloeden?
Bedankt voor je inzending naar /r/Chrome! We hopen dat je de hulp vindt die je nodig hebt. Zodra je een oplossing voor je probleem hebt gevonden, plaats dan een reactie “!solved” onder deze reactie om het bericht als opgelost te markeren. Dank je!
Ik ben een bot, en deze actie werd automatisch uitgevoerd. Neem contact op met de moderators van deze subreddit als je vragen of zorgen hebt.
Volgens mij gebruiken ze daarvoor meestal je IP-adres.
Controleer of je een VPN hebt draaien, extensies die als VPN fungeren, of iets dat adverteert dat snel laden of pagina’s vooraf laden mogelijk maakt, omdat die door een derde partij server kunnen gaan.
Net gecontroleerd op https://whatismyipaddress.com/ en het IP-adres (zowel IPv4 als IPv6) is hetzelfde in zowel Edge als Chrome, met de kaart die mijn stad correct weergeeft.