China gehackt Treasury Dept. in ‘Grote’ schending, zegt de VS
Is er iets dat ze nog niet hebben gehackt? Misschien is het een kortere lijst.
Lijkt het niet alsof China wekelijks grote overheidsinstanties hackt
1000% ze gebruiken AI om de gaten te vinden met 100x snelheid
Waarom worden dit soort dingen niet als oorlogsdaad beschouwd?
Wanneer gaat China project chaos uitvoeren, iedereen’s schulden wegwissen!! ?? Dat zou geweldig zijn!
Dit lijkt te versnellen… ik denk dat we allemaal weten wat er snel gaat gebeuren… maar hoe snel?
En er wordt absoluut niets aan gedaan
Wel, dat werd uiteindelijk naar de media gebracht. Je wilt niet weten hoe vaak datainfo over breaches tegenwoordig gaat.
China heeft heel hard gewerkt via social media om de legitimiteit van de Amerikaanse overheid te ondermijnen. En ja, de overheid heeft daar zelf veel aan bijgedragen. Maar China heeft die issues flink versterkt en aangezwollen door propaganda en gerichte campagnes.
Kijk eens wat Chinese “weersballonnen” deden om het vertrouwen in de overheid te ondermijnen? Iedereen zei dat ons leger en onze overheid zwak waren omdat ze ze niet uit de lucht schoten of een stevige standpunt innamen.
Tussen het afluisteren van telefoongesprekken, lezen van e-mails en sms-berichten, en nu mogelijk toegang tot financiën en belastinggegevens… China kan een enorme nucleaire ramp over de VS uitvoeren door alle vuile dingen die ze hebben verzameld vrij te geven.
Dit zou ook betekenen dat toekomstige Chinese hacks niet per se de Amerikaanse bevolking zouden schokeren. We zouden alleen vragen wat voor nieuw slecht nieuws ze uit onze overheid hebben gehaald. En in plaats van boos te zijn op de hack, wachten we op een nieuwe lekken.
Zeg ik toch… China is slecht
Ze konden waarschijnlijk niet geloven dat de schuld $36 biljoen was.
Onthoud dat het de overheid is die wil bepalen hoe je je netwerken en servers beveiligt.
Al je bases zijn van ons. - China, terwijl hun drones onze basissen bekijken.
Kan China de blockchain van bitcoin hacken?
Was computers een vergissing?
Ik weet het ik weet het, gestuurd vanuit mijn mobiele apparaat
Ik kan nog steeds alles in vraag stellen
Kunnen ze de hypotheek van Freedom Mortgage als volgende hacken? Ik wil dat mijn lening op 0 schuld wordt gezet.
Weet zeker dat het China was en niet gewoon een jongen in zijn kelder met een vpn?
Noem me de P Diddy van hacking
Dus… vinden we het nu goed dat ze dat doen?