Ik ben op zoek naar een VPN en wilde er eentje kopen met BTC (mijn eerste keer iets kopen met crypto). Ik heb een paar opties verzameld die Bitcoin als betaalmethode accepteren en ik hoor graag jullie eerlijke mening over de providers:
NordVPN is een goede keuze, of ExpressVPN. Nord is vrij goedkoop en biedt nog steeds geweldige functies. Express is aan de prijzige kant, en ik denk dat ze enkele extra functies hebben. Ze lijken allebei vrij legitiem op het gebied van privacy (geen logs etc).
PIA is eigendom van Rick Falkvinge, als ik het goed heb. En Rick Falkvinge is een veelvoorkomende bcash-oplichter. Niet zozeer omdat hij de technische aspecten van bitcoin niet begrijpt en gelooft in sprookjes, maar omdat hij actief betrokken is bij de scam door talloze misleidende video’s te publiceren over Bitcoin, LN en alles wat daarmee te maken heeft. (Ik heb wat plezier gehad met het ontkrachten van zijn onzinpunt voor punt toen ik niet verbannen was in r/btc.)
Ja, als klant van AirVPN kan ik mijn volledige steun uitspreken. Ze zijn simpel, recht-door-zee, betrouwbaar, vertrouwelijk, hebben servers in elke uithoek van de wereld die ik wilde gebruiken, hebben goede serverstatusrapporten op hun website, en accepteren bitcoin zonder iets te vragen over wie je bent.