Beste Reisrouter om te gebruiken met Surfshark VPN

Ik heb gezocht, en misschien niet goed genoeg, maar ik vind geen informatie in eerdere discussies over wat de beste reisrouter is die wordt ondersteund door en te gebruiken met Surfshark? Ik heb een Mobilelite Wireless G2, maar het is soms lastig om in de configuratie-instellingen te komen en het ondersteunt ook geen OpenVPN Client. Ik overweeg een TP-Link AC750 Wireless Portable Nano Travel Router (TL-WR902AC). Heeft iemand ervaring of inzicht in deze optie? Is er een andere optie die ik zou moeten overwegen? Alvast bedankt!

Hoi, /u/Metarazzi, bedankt voor je inzending!

Houd er rekening mee dat als je vragen gerelateerd zijn aan technische problemen, we aanraden om eerst het officiële kanaal te gebruiken voor efficiënter en sneller probleemoplossing - Surfshark klantenservice. Daar vind je zowel e-mail- als live chatondersteuning. Het is 24/7, dus geniet ervan!

Daarnaast, zorg ervoor dat je zoveel mogelijk informatie verstrekt, zodat onze agenten gerichter kunnen helpen. Dank je wel!

Ik ben een bot, en deze actie werd automatisch uitgevoerd. Neem contact op met de moderators van deze subreddit als je vragen of zorgen hebt.

Bekijk ook deze met Open VPN en Wireguard ondersteuning.

Ik heb de Beryl AX3000 vooraf besteld (89$ zonder verzendkosten) en wacht tot hij geleverd wordt. Momenteel bieden ze gratis verzending aan als je pre-ordert (link hieronder).

Deze heeft betere configuraties zoals DDR4, snellere VPN-snelheden plus Wi-Fi 6, het zou mooi zijn als ze 2 LAN-poorten hadden naast de WAN, maar dat is voor mij niet zo’n groot probleem, maar het is wel vervelend dat de vorige Beryl-model 2 LAN-poorten had naast WAN. Succes :slight_smile:

Ja, net voordat ik je reactie zag, was ik de Mango aan het bekijken en daarna de snellere Beryl. Ik neig nu meer naar de Beryl. Bedankt voor de tip!

Ja! Ik heb net de knop doorgehaald voor deze. De teasers waren slecht… haal hem voor $69… Uitverkocht.
Haal hem voor $79… Uitverkocht.
Haal hem voor $89… misschien maar… kost hetzelfde als de MT1300, en ja, VEEL sneller! Ik zou hem echt sneller kunnen gebruiken, maar ik zal wachten tot hij volgende maand wordt geleverd. Bedankt voor de tip!!

Ga voor de Beryl. Ik heb de Slate gekocht voor toekomstbestendigheid en hij is geweldig. Wireguard-snelheden via Wi-Fi zijn redelijk goed en betrouwbaar. Aanrader.

69$ - Super early bird deal
79$ - Early bird deal
89$ - Pre-order deal
Eerlijk gezegd is 89$ nog steeds een zeer redelijke prijs met 20$ korting op de normale prijs plus gratis verzending. Leuk dat je je besluit hebt genomen.
Ik denk dat als je voor de MT1300 gaat, je meer betaalt, afhankelijk van het land en de verzendkosten.

Ik heb net een e-mail gekregen dat de Beryl AX die ik enkele dagen geleden heb besteld, aankomt aanstaande zaterdag! Niiiiice! De bestelling gaf oorspronkelijk aan dat hij in februari zou verzonden worden. Prettige Kerstdagen voor mezelf! :slight_smile: En nogmaals bedankt. u/l4WAYSTOPl, voor de tip!

Fijn om te horen. :slight_smile:
De mijne is nog niet verzonden, misschien hangt de verzending af van het land. Ik wacht geduldig op mijn router, aangezien deze router mijn tweede router zal zijn, bedoeld voor reizen, maar ik ben benieuwd om wat tests uit te voeren wanneer hij aankomt.
Laat me weten de throughput die je krijgt via VPN met dit apparaat. Dank je wel.

Raad eens? Hij is aangekomen!! Jammer dat ik op reis ben. Mijn vrouw belde om via video met me te chatten en ik liet haar het pakket openen zodat ik het kon zien. Ik ben nog geen week thuis, maar ik kan hem in ieder geval gebruiken bij mijn zakelijke reizen in februari. Had niet gedacht dat dit zou gebeuren, aangezien de bestelling oorspronkelijk aangaf dat hij in februari zou verzonden worden en het 8 tot 12 dagen zou duren. Hoe dan ook… wow… dat was snel!!

Geweldig, dat was echt snelle verzending.