Beste land om mijn VPN op in te stellen, om de goedkoopste vliegtickets te krijgen

Installeer een aparte browser (ik stel Firefox voor) alleen voor dit doel. Als je een VM opzet, een kopie van Tails,. Het is zo veilig als je krijgt.

Whoa

Wat is je primaire browser?

Mijn primaire is Firefox, met een hoop add-ons om tracking te doden.

Helaas breekt dat sommige websites, dus houd ik een kopie van Chromium voor de tijden dat ik echt een site moet bezoeken die met Firefox niet werkt.

Wil je echt veilig zijn, start Tails vanaf een USB en gebruik de Tor-browser. Ik heb dat nog nooit in het echt gebruikt, alleen getest. Ik ben niet zo paranoïde nog.

Ik weet dat iedereen van Chrome houdt maar evilcorp logt je shit, het beste is om het niet te gebruiken. Ook Microsoft logt key strokes in Win10 en MSOffice btw, als je dat nog niet wist.

Dit is waarom ik gewoon een VPN heb gekocht, en Linux ben gaan gebruiken, ik zou graag AAA-titels op Linux kunnen spelen.

Cheers. Ik heb een VPN en gebruik Linux als primaire sinds 2000 (ja echt), moet nog wel dual-booten voor verschillende apps, hoewel ik echt moet werken aan GPU-pass through voor virtuele machines en eindelijk de dual-boot wil verwijderen.

Ik heb nu een RX570 Sapphire Nitro+ in mijn build, en een oude HiS IceQ X 2GB Turbo, ik vraag me af of ik de RX570 voor passthrough kan gebruiken.

Wat raad je aan voor de huidige tijd (2022) om browser fingerprinting te voorkomen?

Ik gebruik nog steeds Firefox met een spoof agent plugin om te doen alsof het Chrome op Windows 10 is. Het laat me eruitzien als de meerderheid en het helpt bij fingerprinting.

Welke spoof agent plugin gebruik jij?