Gezien het feit dat het India is, veel mensen die misschien weten wat ze doen.
Gewoon dat lid van het personeel ontslaan. Klaar.
Corporate VPN’s zijn uitgesloten, maar als je een commerciële VPN gebruikt, moet alles worden gelogd. En als je een cloud-gehoste VPN gebruikt, moet de cloud records bijhouden van je gebruik van de cloud …
bedrijven worden verplicht uitgebreide klantgegevens te verzamelen – en deze vijf jaar of langer te bewaren.
ExpressVPN, SurfShark, hebben tot nu toe alle servers uitgeschakeld. NordVPN zegt dat ze hun servers zullen sluiten, maar dat is nog niet gebeurd, ik denk dat het slechts een kwestie van tijd is.
Ik zag dat Atlas VPN vandaag ook zijn India-gerelateerde servers heeft verwijderd. Waarschijnlijk zullen alle grote VPN-spelers dat snel doen.
Het begint binnen 6 uur na detectie, dus vermoedelijk begint de klok wanneer de ogen het glas raken en de melding krijgen.
Geef ze een ongelofelijke hoeveelheid werk.
Er staat een artikel op arstechnica over een Indiase politiedienst die malware in e-mailbijlagen gebruikte om mensenrechtenactivisten te infiltreren en dan bewijs op hun computers plaatste en hen arresteerde.
Tweede wereld in dit geval, maar ja, als je niet opereert of uitbesteedt naar India, of geen diensten gebruikt die dat doen, hoef je je geen zorgen te maken. Dat gezegd hebbende, moeten veel systeembeheerders hier te maken hebben met internationale kantoren, remote workers of tussenpersonen voor uitbestede diensten in India, die onder de nieuwe regelgeving vallen. Omdat de nieuwe regels ‘Alle dienstverleners, tussenpersonen, datacenters, rechtspersonen en overheidsorganisaties’ dekken, omvat het een hoop dingen, en kan het nodig maken dat je nieuwe rapportages en logging moet implementeren om compliant te zijn als je in India actief bent, en anders is het gewoon goed om te weten of je diensten gebruikt die dat doen.
Hoeveel werk was erbij betrokken? Kun je echt voldoen aan de rapportage binnen zes uur? En aan vereisten zoals het detecteren van vreemde poortscans en het rapporteren daarvan?
de regels gelden voor organisaties die in India actief zijn. Toegang tot India wordt niet beïnvloed.
Aanmoedigen om geheugen te tonen zoals volledige jeans coherente richting afhankelijke
Dit bericht is massaal verwijderd en geanonimiseerd met Redact
Ik las dat in het accent "\\
Ik krijg er tientallen per dag.
Ik werk nu voor een kleine tech startup, dus we hebben geen wijzigingenadviescommissie of zo.
Het is allemaal gewoon commits en je ogen sluiten.
Ik kwam van een bedrijf met 15.000 mensen met een heel strenge CAB … dus dit is allemaal nieuw voor mij hier.
En ja, het is onzin.
Ik heb eerlijk gezegd nooit een vast India-team gehad.
Ze bestaan misschien, maar mijn anekdotische ervaring tot nu toe is dat ze meer problemen maken dan ze waard zijn.
Accenture… Welkom bij de suck.
Hoe moeten ze die Russische olie op de een of andere manier betalen…
^(Verdraaide Indiase regering.)
Pas op, zo praten zorgt ervoor dat je gepromoveerd wordt.