Aurora Store verbindt niet. Geeft steeds 'verbinding mislukt' weer. Iemand weet hoe ik dit kan oplossen?

Aurora Store verbindt niet. Geeft steeds ‘verbinding mislukt’ weer. Iemand weet hoe ik dit kan oplossen?

Zorg dat je de nieuwste versie hebt, 4.1.1
Update deze via f-droid

Herstart je telefoon?

Ik gebruik een ander OS en heb hetzelfde.

Blijkbaar is dit ongeveer een jaar geleden ook gebeurd.. Het bleek een server-gerelateerd probleem te zijn… Wacht even, wis de cache en start je telefoon opnieuw op…

Ik had gisteren een soortgelijk probleem. Aurora bleef op het laadscherm hangen, maar ik sloot hem voordat er een foutmelding kon verschijnen, dus ik weet niet of het hetzelfde was. Wat het probleem oploste was Aurora updaten via F-droid.

Aurora had de afgelopen 24 uur problemen (op sommige locaties).

Het updaten van je versie via F-droid lost het inlogprobleem op in 4.1.1.41.

Aurora toont niet de inlogserver, wat moet ik doen?

Heb het net gedaan en het werkte. Dank je wel!

Dit hielp niet voor mij. Ik heb opnieuw geïnstalleerd en herstart. Ik gebruik Calyx OS en VPN. Heeft iemand ideeën?

Meerdere keren geprobeerd

Zal ik doen. Ik kon de apk van de app die ik wilde vinden, dus het is allemaal prima.

Ja. De nieuwste versie werkte. Dank je wel!

Ik heb het geüpdatet en de nieuwste versie werkte.

Had je een Google-account ingelogd? Heb je geprobeerd uit te loggen? Hun server is niet omlaag. Ik heb het net gecontroleerd.

De versie op F-droid is nog steeds 4.0.7. De versies 4.1.1 die ik kan vinden, zijn allemaal .bin-bestanden die niet kunnen worden bijgewerkt. Hoe heb je dit opgelost?

Nee, ik heb niet ingelogd. Alleen met MicroG.

Aurora heeft serverproblemen. Hopelijk wordt dit snel opgelost en laten we hopen dat Google het Aurora Store niet moeilijker maakt.

De laatste nightly versie van Aurora Store (auroraoss.com) werkt echter prima, 4.1.1.41.

De nieuwste versie werkte. Dank je wel!