Amazon Prime USA werkt niet

Heeft iemand anders problemen met verbinden met Amazon Prime USA videodiensten via ExpressVPN? Mijn FireStick laadt geen apps of streamt videomateriaal. Netflix op FireStick werkt prima, dus het ligt niet aan het apparaat of de verbinding, alleen Amazon werkt niet. Ik heb contact gehad met de klantenservice en zij zeiden dat het een bekend probleem is en dat ze eraan werken. Ik vermoed dat Amazon ExpressVPN heeft geblokkeerd.

Ik krijg alleen een bericht dat zegt “Uw apparaat is verbonden met het internet via een VPN- of proxyservice. Schakel deze uit en probeer het opnieuw. Voor meer hulp ga naar amazon.com/pv-vpn.

Heb hetzelfde probleem, maar alleen op bepaalde locaties. Probeer je VPN-locatie te veranderen.

Hier hetzelfde. Ik heb contact opgenomen met de support van Express VPN en zij weten ervan en werken eraan. Niet optimistisch!

Iets te laat, maar het lijkt erop dat Wash DC nog steeds werkt voor Prime ATM. Mijn gebruikelijke toegang tot de VS is San Francisco, dat al een paar dagen niet werkte.

Ik krijg een pop-up die me naar het land waar ik fysiek ben stuurt.

Het is allemaal een kwestie van proberen en fout. Als je contact opneemt met support, zullen ze enkele servers aanbevelen. Ik zit op een van die servers die het meestal doen, maar soms zegt Amazon dat er een probleem is met de internetverbinding terwijl alles anders prima werkt.

Hetzelfde, de NordVPN-obfuscated servers werkten wel omdat Amazon diepgaande pakketinspectie gebruikt en gemakkelijk kan zien dat het OpenVPN-verkeer of VPN-verkeer in het algemeen is. De manier waarop obfuscated werkt, detecteert het niet, althans, dat denk ik.

In mijn firewall moest ik de IP-adressen van Amazon-servers via mijn ISP-gateway routeren in plaats van via de VPN-gateway.

Ja, ik kan ook niet verbinden met zowel Express VPN als CyberGhost.

Hey,

Werkt Express voor Prime voor iemand?

Hier hetzelfde, Washington DC werkt niet voor enige Amazon-dienst, inclusief Alexa-commando’s, alleen een geel flitsend licht in Fire Cube. Erg vervelend. Zal andere servers proberen, had niet gedacht eraan.

Heeft iemand nog tips in dit gebied? Specifieke locaties? Ik word voortdurend gespot alsof ik in Duitsland ben - gebruik NY of LA VPN-locaties. Ik hoor graag wat voor jullie werkt.

Dank je. Los Angeles 3 werkt nu ook, maar alleen met de DNS-instellingen die ik eerder in de thread noemde. Sommige andere servers werken niet, zelfs niet met die DNS.

Welke VPN-site werkt voor jou? Ik kan dat proberen.

Probeer Los Angeles 3. Het werkt daar.