Ghosties, we zijn blij te kunnen aankondigen dat we voor de tweede keer Deloitte Audit Romania hebben uitgenodigd om ons VPN-servernetwerk en beheer systemen te beoordelen.
Het uitvoeren van regelmatige beveiligingsaudits stelt ons in staat om een extra paar ogen onze systemen te laten bekijken en te verifiëren hoe wij ons strikte geen-logbeleid naleven.
De auditors hebben ons VPN-netwerk en de beheersystemen die we hebben ingesteld om ons strikte geen-logbeleid te handhaven grondig onder de loep genomen. Ze hebben ook ons incidentbeheerraamwerk en ons speciale IP-token gebaseerde systeem geïnspecteerd.
We zijn zeer tevreden met de resultaten en hebben de volledige audit beschikbaar gesteld voor CyberGhost klanten via de klantportal.
Wil je meer weten over de audit? bezoek dan https://www.cyberghostvpn.com/en_US/privacyhub/privacy-audit-2024/
Dus nu hoef je alleen nog maar te stoppen met het pushen van desktopadvertenties wanneer ik betaal voor je dienst.
dus nu moet je Linux CLI repareren na 2 jaar….
Hallo, u/catalyst4chaos. Het spijt ons als je deze promoties krijgt nadat je al gebruikmaakt van onze dienst. Wees gerust, als je deze aanbiedingen binnen onze app ontvangt, kun je het ontvangen van marketingaanbiedingen uitschakelen in de app-instellingen.
Ga daarvoor naar de Algemene instellingen van je app, scrol naar beneden tot je “Houd me op de hoogte van speciale aanbiedingen”, en schakel deze instelling uit.
Ja, dat dacht ik ook. Dus wat ik deed was precies wat jij zei, en toen dat niet werkte, heb ik het opnieuw geïnstalleerd en het opnieuw gedaan. En ik krijg nog steeds reclames! Maar bedankt voor je reactie en het advies.
Probeer te gaan naar %localappdata%/cyberghost
En open dan de dynamicmessages.json en verwijder alle rotzooi daarin, sla op, zou nu een 0kb-bestand moeten zijn, kijk of dat werkt